Cara Cepat Hamil Langkah Demi Langkah Dengan GLA Complex


Selepas berkahwin, perkara pertama yang berlegar di kepala pasangan pengantin baru ini adalah cahayamata. Alangkah bertuahnya bagi mereka yang dikurniakan anak dengan cepat. Namun begitu, tidak semua pasangan yang berkahwin bertuah untuk memiliki anak. Ada yang sudah berbelas tahun , berpuluh tahun berkahwin, tetapi masih tidak dapat menimang cahayamata. Pelbagai masalah dan punca yang menyebabkan keadaan ini terjadi.

Pertama sekali saya nak ingatkan bahawa kita hanya berusaha.. Secara teorinya gamma linolenik acid dalam biji bunga borage dapat membantu pasangan yang ingin mendapatkan anak untuk senang hamil. Namun ia tetap berbalik kepada Yang Maha Kuasa.

Jadi sebelum berusaha ayuh kita berbanyak mengingati-Nya semoga dianugerahkan cahayamata idaman.

GLA Complex
( 30 hari penggunaan )

GLA Complex ini diambil oleh isteri, dan saya sarankan di samping GLA complex, isteri juga mengambil 3 vitamin lain iaitu Vita Lea ( multivitamin ), B Complex ( asid folik ) dan Vitamin C, untuk persediaan sekiranya hamil. Vita Lea dan B Complex membekalkan asid folik yang cukup bayi mengelakkan kecacatan pada bayi, seperti spina bifida.

Baiklah, ini cara-cara pengambilan GLA untuk cepat hamil :-


Isteri hendaklah mengetahui kitaran haidnya. Samada yang normal 28 hari, atau 30 hari atau 36 hari dan sebagainya. Haid tidak tetap? Ya, saya akui agak sukar namun boleh mengagak yang terbaik. Bahagikan hari kitaran haid kepada 2. katakan 28 hari, maka 28/2=14.Maka dianggarkan masa subur isteri itu adalah dalam hari ke-14 dari hari pertama haid, +/- 5 hari. Maka pengambilan GLA Complex dimulakan dari hari pertama haid hingga sehari sebelum hari subur. Dalam kes hari subur ke-14, maka GLA diambil sehingga hari ke-13.Pengambilan suplemen lain diteruskan seperti biasa.Sekiranya untuk cycle berikutnya isteri tidak mengalami kedatangan haid, kemungkinan besar sudah hamil.Jika tidak, ulangi proses tersebut.

Semoga berjaya!


Sekali lagi, kita berusaha dan bertawakal kepada Allah. Semoga semua pasangan suami isteri yang berhajatkan anak dari zuriat sendiri bakal menimangnya insya-Allah.

Sumber : VitaminSemulajadi

Bonus untuk anda, GLA Complex ini juga bagus untuk kecantikan kulit ....




rugi tak tengok...free ja, tak kene caj pun..hihihihi...

Sebarang kemusykilan dan nak tahu info lebih lanjut tentang nutrisi/produk SHAKLEE, jangan segan silu untuk hubungi saya yea. Setiap pembelian di honeyonnee.com , anda layak mendapat free consultation berterusan after sale services, jadual pengambilan vitamin dan tips-tips kesihatan bersama Shaklee.

Nota : Daftar keahlian Shaklee sekarang dengan yuran keahlian serendah RM 65 (seumur hidup) untuk menikmati 20% penjimatan harga produk. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. (^_^)


 Mashitah Mamat
 019.312 1609
 sheetah82@yahoo.com
 www.honeyonnee.com

0 Comments