Umrah Ziarah Tajaan Shaklee Bernilai Lebih RM 18,000 Seorang

Baru-baru ini, terima penyata CP58 daripada pihak Shaklee Malaysia, yang akan diemel kepada pengedar aktif setiap awal tahun. CP58 ni digunakan untuk berurusan dengan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) untuk pembayaran cukai pendapatan.

Dalam penyata tu, ada semua data jumlah wang yang Shaklee bayar kepada pengedar termasuk kos pelancongan yang ditaja.

Tahun lepas, saya berpeluang dapat 1 tiket tajaan Shaklee buat Umrah & Ziarah ke Istanbul yang saya hadiahkan kepada ayah.




ayah saya sebelah kiri,  paling depan 



ayah saya di tengah-tengah (^__^) 


Saya tak tahu kos sebenar yang Shaklee dah belanjakan untuk setiap seorang.

Bila dapat penyata CP58 , baru tahu jumlah tepat perbelanjaan yang Shaklee dah sponsor.

Lebih RM 18,000.00 untuk seorang. Memang puas hati trip tu. Hotel 5 bintang, flight selesa. Makan mewah. Alhamdulillah.

Tercapai jugak hajat saya nak 'belanja' ayah pergi buat umrah. Terima kasih Allah, terima kasih Shaklee.




0 Comments