Car Bonus (Bonus Kereta)



Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan. 
Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta - Shaklee Malaysia

Bonus Kereta 

Bila kita adalah Shaklee Independent Distributor (SID) aktif dan mencapai jualan tertentu setiap bulan yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan, Shaklee akan bayar car bonus. Maksudnya, Shaklee tidak berikan anda sebuah kereta, tetapi Shaklee bayar kita dalam bentuk wang tunai. Jumlah car bonus ini tidak menentu, bergantung kepada jumlah jualan grup kita pada bulan tersebut.. Ada yang memperolehi RM500 sebulan. Ada juga RM5000 sebulan dan ada juga yang mencapai car bonus sehingga mencecah 5 angka.


Di bawah ini adalah bonus statement yang Shaklee keluarkan untuk setiap SID di web www.shaklee2u.com.my masing-masing. Jadi, kita boleh tahu berapa jumlah car bonus yang kita perolehi pada setiap bulan.

Ini pula cara pengiraan car bonus. Perlu fulfill kesemua syarat sebelum layak terima car bonus.


Apabila Shaklee berikan duit tunai sebagai car bonus, tak semestinya kita mesti beli kereta. Kita boleh guna duit itu untuk apa-apa saja sebab itu adalah income kita sebagai SID. Kalau Shaklee berikan kereta kepada SID, cuba bayangkan kalau setiap tahun kita dapat hadiah kereta? Penuh garaj dengan kereta Shaklee jer. hihihihi.

Dan Shaklee juga tidak menghalang jika kita nak beli 10 kereta sekalipun sebab duit itu kita yang punya. Pendek kata, duit kita, bonus kita..buatlah apa saja dengan duit itu. Boleh guna untuk bersedekah, infaq, bagi pada mak ayah, adik beradik, beli rumah, pergi melancong bersama family time cuti sekolah dan sebagainya.

Lebih kurang setahun selepas layak Car Bonus, saya beli sebuah Honda CRV untuk kegunaan dan keperluan kami sekeluarga. Kereta idaman saya dari zaman hingusan. nampak smart dan gagah jer Honda CRV walaupun model zaman dulu dah tak ada. tapi still Honda CRV namanya.. heheheh. macam tak percaya, finally saya berjaya miliki Honda CRV melalui bisnes Shaklee..Alhamdulillah !

Akhir tahun 2014 pula, saya mampu beli sebuah rumah teres 2 tingkat di kampung halaman suami, di Kepala Batas, Penang, juga dengan bonus Shaklee.. Alhamdulillah lagi sekali. rezeki anak-anak...rumah yang saya belikan itu untuk anak-anak juga. tempat tumpang berteduh sementara di dunia nih...


replika kunci yang saya terima semasa majlis National Conference 2013/2014
penanda yang saya sudah achieve satu lagi step iaitu Car Bonus Achiever

Alhamdulillah, syukur
terima kasih ya Allah
terima kasih Shaklee 


Anda juga layak untuk dapat sama seperti apa yang saya dapat.
Jom join grup saya, Sapphire Team 

Buat Duit, Kira Duit dengan Shaklee

#bukanbisnesMLMbiasabiasa
#sapphire

4 Comments