Bercuti PERCUMA Bersama Shaklee



Anda buat bisnes Shaklee, bukan jer dapat bonus besar. Kalau nak tahu, banyak lagi yang anda akan dapat. Salah satunya ialah MELANCONG PERCUMA. 100% sponsored by Shaklee Malaysia.

Shaklee Incentive Trip


Shaklee incentive trip ni terbahagi kepada 2 iaitu;

  • Shaklee Regional Incentive Trip
  • Shaklee International Incentive Trip


Shaklee Regional Incentive Trip - trip bercuti di dalam Malaysia atau negara-negara berdekatan dengan Malaysia. 

Shaklee International Trip - trip bercuti ke luar negara. Setiap tahun destinasi percutian Shaklee ke tempat-tempat yang berbeza. Tahun-tahun sudah, ke Italy, California, US dan Jepun. Shaklee International Trip ni juga ada trip Umrah dan ziarah iaitu Kembara Umrah Bersama Shaklee. Tahun 2014, M2M dapat 1 tiket International Trip dan M2M pilih trip Umrah/Istanbul untuk dihadiahkan buat ayah. Tahun 2016, Umrah/Jordan.

Shaklee Malaysia offer trip umrah dan ziarah ni setiap tahun khas untuk pengedar Shaklee beragama Islam. So, anda boleh pilih samada nak join trip Umrah atau trip selain umrah. You choose!

Lokasi percutian Shaklee sentiasa berubah-rubah setiap tahun, maknanya dengan bisnes Shaklee sahaja, anda boleh ronda 1 dunia dengan PERCUMA. Best kan !

M2M suka dan jatuh cinta dengan Shaklee bisnes ni, bukan sahaja sebab produk yang hebat. Tapi incentive untuk para pengedar pun sama hebat dengan produk dan plan marketing dia.

Untuk pengetahuan, M2M ni bukan asal daripada keluarga berada. Mak tak keje, ayah keje biasa-biasa jer dengan gaji RM1000 lebih sebulan dengan nak membesarkan anak-anak seramai 8 orang dan M2M anak sulung. Dengan gaji sebanyak itu, mana mampu lah dia nak pergi umrah.. satu lagi, ayah M2M ni, dia letak priority anak-anak kat depan sebelum pikir diri sendiri....

jadi, bila M2M layak dapat 1 tiket International Trip, dan my 1st international ticket, tak fikir panjang, terus pilih trip Umrah bagi ayah yang pergi. You know what..he's verry happy dan sangat-sangat happy ..boleh nampak kegembiraan tu bila ayah dah balik Malaysia....asyik duk bercerita pasal Istanbul dan Umrah.. Allahuakbar...terima kasih Allah sebab lorongkan M2M untuk terjebak dengan bisnes hebat ini.

Anda juga boleh dapat sama macam M2M dapat... yang penting, kene usaha. Mula-mula, kene daftar sebagai pengedar Shaklee dulu..ni step paling penting..heheheheh..

Camna nak daftar? Boleh hubungi M2M terus, 0193121609. 

Shaklee Regional Incentive Trip

Trip tahun-tahun lepas, 

2013 - Sabah
2015 - Italy
2016 - Pulau Langkawi 

Ke mana pula kita untuk Trip 2018?

  • Shaklee Regional Incentive Trip - BANGKOK
  • Shaklee International Incentive Trip - WESTERN MEDITERRANIAN CRUISE ronda 3 negara FRANCE, SPAIN & ITALY & KEMBARA UMRAH

Untuk trip 2018 ni, Shaklee akan bawa pengedar yang berkelayakan. Dan anda mungkin di antara kalangan pengedar Shaklee yang berkelayakan itu jika anda mendaftar sebagai agen Shaklee hari ini kerana anda ada peluang selama 12 bulan untuk kumpul point trip. 

Daftar sekarang sebagai agen sah Shaklee, dan M2M akan guide anda from ZERO TO HERO. 

booklet trip ke Bangkok


booklet trip Western Mediterranian Cruise 


booklet Kembara Umrah 


jom layan video ni sebentar !











0 Comments