Daftar Sekarang Sebagai Pengedar Shaklee & Buat Income Pasif 4, 5 Hingga 6 Angka. Tiada Yang Mustahil !


Bisnes online sekarang dah jadi satu bisnes yang paling ramai orang buat. Peniaga online tumbuh bercambah-cambah lagi laju dari cendawan tumbuh selepas hujan. Kalau tak percaya, cuba anda buka Facebook. Berapa banyak status sahabat muka buku anda yang menjual?


Saya suka kepada situasi ini yang menampakkan perubahan positif dari segi ekonomi. Tambahan pulak, taraf hidup semakin tinggi. Barang keperluan makin mahal. Nak tak nak, yang bekerja pun dan start buat income ke-2 sebagai back up dan top up belanja bulanan.

Walaupun ramai yang dah mula jadi peniaga, kita tak perlu risau laku ke tak laku. Soal rezeki nih, rahsia Allah...Allah pun dah kata, siapa berusaha, dia yang berjaya. Jadi, kita kene lah usaha untuk tambah rezeki.

Ada jugak yang cakap, kalau semua nak menjual, siapa yang nak beli?

kene ingat ye, tak semua orang menjual barangan yang sama. Dan kita juga memerlukan produk daripada peniaga lain begitu juga sebaliknya.

dan anda juga perlu tahu, rakyat Malaysia nih sangat lah ramai. Mengikut statistik, jumlah rakyat Malaysia pada tahun 2016 adalah seramai 31,700,000 orang.

Berapa jumlah peniaga online? Daripada Utusan Online 28 Mac 2016, rekod daripada Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), terdapat 31000 peniaga online yang berdaftar dengan SSM. Dan saya berani jamin, bukan semua 31000 orang tu aktif berniaga. Haaa, baru 31000 orang, berbanding jumlah rakyat malaysia seramai 31,700,000 orang.

Jadi, apakata ambil peluang ini untuk anda bina empayar bisnes anda sendiri bersama-sama SHAKLEE. Bisnes yang boleh membantu anda mencapai pendapatan 4-5 angka dalam masa yang singkat (bergantung pada tahap usaha masing-masing). 

Shaklee adalah antara bisnes yang sesuai untuk anda yang bekerja makan gaji sebab Shaklee boleh buat part-time dan 100% online.

Anda boleh guna Facebook, Instagram dan Blogspot untuk menjual. Senang kan ! 


Daftar Sebagai Pengedar SHAKLEE Sekarang


Yuran keahlian adalan sebanyak RM68.90 (tidak termasuk kos penghantaran).

Kos penghantaran yang dikenakan sebanyak :

RM 10.60 (Semenanjung Malaysia)
RM 21.20 (Sabah/Sarawak)


Bagaimana Pula Cara Nak Dapatkan PERCUMA Keahlian Shaklee?


Anda boleh beli produk Shaklee sebanyak 200UV dalam 1 resit bernilai minimum lebih kurang RM700 (Harga Ahli) atau anda boleh pilih set-set dibawah dan anda akan jimat RM68.90 dan jimat 15%-25% daripada harga produk. Kenapa? Bila anda beli set-set ini, automatik anda dapat keahlian SHAKLEE dan automatik anda layak beli produk dengan harga ahli. 









Pakej Gold Ambassador


Pakej ini adalah untuk anda yang mahu meluaskan empayar bisnes Shaklee anda di luar negara yang ada Shaklee seperti Amerika Syarikat, Kanada, China, Indonesia, Jepun, Mexico dan Taiwan. Bila anda beli pakej ini, anda sudah layak menaja ahli-ahli baru dari 7 negara tadi.


Shaklee Starter Kit yang Informatif dan Komprehensif


selain anda dapat produk yang anda beli tadi untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP, anda juga akan dapat Starter Kit ini, terbaru daripada SHAKLEE MALAYSIA.

Starter Kit ini telah pun mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (MOH) dan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK).



Website Pengedar Shaklee

Website ni semua orang akan dapat untuk urus bisnes Shaklee. kat situ lah nak intai bonus statement, kat situ lah nak cek ahli-ahli yang berdaftar bawah grup kita, kat situ jugak la nak buat order. 


Grup Bimbingan Bisnes (Grup Eksklusif)






Group Khas Untuk Customer






Group WhatsApp FAQ Tentang SHAKLEE






Berminat nak jadi sebahagian daripada team Shaklee di bawah #Sapphire Team, hubungi saya sekarang. 
InshaAllah saya akan bantu anda.

WhatsApp/Telegram 

0193121609

0 Comments