Nak Beli Suplemen Dengan Harga Murah? Jom Daftar Ahli Sekarang!



Berdaftar sebagai ahli Shaklee, tak semestinya anda kene jual produk. Anda juga boleh mendaftar untuk dapatkan produk dengan harga ahli yang jauh lebih rendah berbanding harga runcit. Keahlian Shaklee, hanya sekali bayar untuk seumur hidup. Best kan?

Kenapa Perlu Jadi Ahli?


Banyak kelebihan jika anda mendaftar sebagai ahli. Antaranya ialah;
  • boleh beli produk Shaklee dengan harga diskaun 15%-25%
  • boleh kumpul order daripada kawan-kawan dan saudara-mara dan beli menggunakan ID anda. Jika anda order 150UV atau lebih dalam bulan yang sama, anda akan dapat extra cash pada tengah bulan berikutnya.
  • selain walk in terus ke cawangan Shaklee, anda juga boleh order secara online melalui website www.shaklee2u.com.my dengan menggunakan ID anda sendiri tanpa perlu bersusah payah cari pengedar Shaklee lagi.

Yuran Keahlian Shaklee


Yuran keahlian adalah sebanyak RM68.90 (tidak termasuk kos penghantaran).

Kos penghantaran yang dikenakan sebanyak :

RM 10.60 (Semenanjung Malaysia)
RM 21.20 (Sabah/Sarawak)


Apa Yang Anda Dapat Selepas Daftar Ahli?


(1) New Starter Kit 

Untuk rujukan anda.
Simpan elok2 tau.
Mana tahu suatu hari nanti tergerak hati nak cari extra income, starter kit ni akan jadi "peta dan panduan" yang sangat berguna untuk anda ke arah menjadi Pengedar Shaklee berpendapatan 4-5-6 angka sebulan. Siapa tahu, kan?


(2) Website Shaklee sendiri.

setiap ahli samada untuk kegunaan sendiri atau pengedar, anda akan ada akaun sendiri. Anda boleh buat pembelian sendiri secara online dan Shaklee akan terus pos terus ke alamat yang anda mahu. Nak order dan hantar ke rumah mak ayah di kampung juga, anda tidak perlu pos sendiri. klik klik jer . Mudah !





(3) Dijemput ke Facebook Secret Group - SAPPHIRE (SHAKLEE)



(4) Dijemput ke group Shaklee 4 Us (S4Us) Untuk Sesi Soal Jawab, dapatkan Tips kesihatan dan sebagainya. 



(5) Bimbingan Online/Offline

Anda dialu-alukan join group WhatsApp untuk FAQ tentang Shaklee (optional). Bagi anda yang berminat untuk menjadi pengedar, ada grup Telegram & Whatsapp khas untuk bimbingan bisnes, ilmu marketing secara online, bisnes melalui blog, info tentang produk dan sebagainya.



 kelas-kelas nutrisi yang dianjurkan oleh Shaklee Malaysia di seluruh Malaysia.



PERCUMA Keahlian Shaklee


Anda juga boleh dapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA. Caranya adalah buat belian produk sebanyak 200UV dalam 1 resit (single receipt) , dan secara automatik anda adalah ahli Shaklee yang sah dan seterusnya dapat beli produk dengan harga ahli. Hubungi saya untuk info lanjut. WhatsApp/Telegram ke 0193121609

Bagaimana Pula Jika Saya Minat Nak Jadi Pengedar?


Untuk maklumat lanjut, anda boleh klik Daftar Sekarang Sebagai Pengedar Shaklee & Buat Income Pasif 4, 5 Hingga 6 Angka. Tiada Yang Mustahil !



Berminat nak jadi sebahagian daripada team Shaklee di bawah grup kami, hubungi saya sekarang.

InshaAllah saya akan bantu anda.

WhatsApp/Telegram ke 0193121609

0 Comments