Master Recognition Rally 2 Mac 2019 di Marriot Hotel Putrajaya

TAHNIAH!

Master Coordinators Ainul Shahrazad Abdul Razak & Mohd Dzuha Mat Saad
Master Coordinators Athirah Ab Razak & Mohd Kamarul Najmi

#CelebratingSuccess
#ItStartswithME
#BuildYourBusinesswithIntegrity
#FallinLovewithShaklee
#ChangingBrandscanChangeyourLife
#LoveYourLife
#LiveaRewardingLife
#StartNOW



Tahniah untuk pasangan Master Coordinator adik beradik. Adik dan kakak. Antara Master Coordinator yang saya suka dan adore sangat. Saya berdoa semoga satu hari yang tepat, saya juga seperti mereka. Saya juga impikan saya dan 2 orang adik saya yang sama-sama join Shaklee Business ni naik stage yang sama meraikan kejayaan kami dengan disaksikan oleh kedua-dua mak dan ayah kami. InshaAllah.

TAHNIAH sekali lagi untuk anda berdua.

Apakah Master Recognition Rally?


MasterRecognition Rally adalah majlis pengiktirafan kejayaan setiap Pengedar Shaklee yang mencapai rank Master Coordinator.

Untuk makluman anda, Master Coordinator ini adalah rank tertinggi dalam Shaklee Business. Dan anda akan diraikan bak raja sehari. Pilih sahaja hotel 5 stars mana di seluruh Malaysia ni yang anda nak untuk diraikan. Shaklee Malaysia akan sponsore semuanya. Best kan!




Majlis ini juga adalah majlis pengiktirafan kepada semua pengedar Shaklee yang naik rank dari Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator dan Senior Key Coordinator.

Setiap inci kejayaan anda dalam bisnes Shaklee, pasti akan diraikan. Itu yang seronok buat bisnes Shaklee ni.



Bagi Master Coordinator yang diraikan pada hari itu, diberi peluang untuk berkongsi success story masing-masing. Masa ni bercampur baur emosi penonton kat bawah.

Oh my Allah.!
Woww amazing.!
Ohhh macam tu. Ohhh macam ni.

Berbezanya orang yang dah berjaya ni. Lifestyle dorang sangat berbeza. Air mata tu jadi peneman. Semangat kental jadi perisai diri.

Master Coordinators Ainul Shahrazad Abdul Razak & Mohd Dzuha Mat Saad

Master Coordinators Athirah Ab Razak & Mohd Kamarul Najmi



Bestt nya dapat jambangan bunga dari Shaklee.




Aktiviti anak-anak sementara mak ayah ralit dalam dewan. Hahaha!




Ohh ni bakal Master Coordinator. Hahaha.
Doakan kejayaan saya ye kawan-kawan. Saya juga doakan anda kaya dan berjaya dunia akhirat. Amin. 

0 Comments