National Convention 2019 Bersama Ning Baizura


Untuk anda yang tengah tercari-cari dan survey bisnes apa nak buat, mungkin ini adalah satu jawapannya.

National Convention ini terbuka u tuk semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang bisnes Shaklee.

National Convention kali ni akan diadakan di PICC, Putrajaya pada 27 April 2019.

Harga tiket RM30 untuk seorang. Dapatkan tiket sekarang cepat cepat tau. Boleh WhatsApp saya ke 011-1051 1606 untuk dapatkan tiket.

Sesiapa yang dapatkan tiket melalui saya, pada hari kejadian nanti saya akan tunggu anda dan guide anda ke mana arah nak dituju. Ya, saya akan berada bersama-sama anda.

Untuk anda yang baru nak cuba intai intai peluang perniagaan Shaklee, nasihat saya, pastikan anda bertanya kepada orang yang betul. Maksud saya, jika anda nak tahu bagaimana nak berjaya dengan bisnes Shaklee, tanyalah kepada mereka yang dah berjaya dengan Shaklee.

Bak kata Jack Ma;

Sumber : grup wasap

Masa depan kita, kita sendiri yang pilih. Jangan biarkan orang lain yang tentukan hidup kita.

Lots of love,
Mashitah Mamat
011-1051 1606
Shaklee Business Leader + Founder #MCSTARZ

#ShakleeBusinessHighClass

0 Comments