Powered by Blogger.

Promosi November 2015 ~ Vitamin C ~

Bulan Oktober dah berlalu, kini masuk bulan November pula. Itu menandakan 2015 bakal meninggalkan kita.

Untuk bulan November ini, musim tengkujuh. Hujan dah mula menyembah bumi sejak 3, 4 hari yang lepas. Bila hujan, cuaca pun sejuk dan mudah selsema.

Maka, masa macam ni perlukan perlindungan atau perisai diri untuk menghalang sebarang penyakit. Walaupun orang kata, sakit itu pengahpus dosa. Tapi tak bermakna, kita mesti biarkan diri untuk terdedah degan penyakit. Allah pun marah kan....

Ok, sebelum JM melalut lebih jauh, JM nak umumkan bahawasanya, bulan ini adalah bulan promosi Vitamin C dan promosi Chewable Vitalea for Kids tetap diteruskan seperti biasa.


Vitamin C Twin Pack
Diskaun 5%

Nak penjimatan berganda, dapatkan 7 botol Vitamin C, tapi pada harga 6 botol.Bahasa mudah faham, 

beli 6 percuma 1



1 comment

  1. teringin juga nak beli Vita C dengan Vitamin E punya tuu hehe

    ReplyDelete