Susu Badan Mencurah-Curah

Perkongsian daripada pengguna ESP shaklee :

Saya ambil ESP masa suami kena outstation ke Sarawak selama 2 minggu. Sedangkan masa tu saya kena jaga sendirian baby yang masih menyusu penuh. Dan dua lagi anak cerdas saya.

Malam tu bila mula-mula je minum ESP, mencurah-curah susu tengah malam. Dok pikir ini mainan psikologi je. Takkan lah hebat sgt ESP ni. Tenaga saya pun tip top..takdelah macam ultraman baru lawan 2 minit dah beep..beep.

oh ye, masa tu saya beli ESP dengan orang, tak berkenan nak berniaga. Hahaha.

Lama-lama terpaksa akur akan kehebatan ESP ni.

Alhamdulillah..susu lebih pekat dan wajah bercahaya. Hahahaa..

Dan berbekalkan wajah bercahaya itulah saya mulakan bisnes shaklee..ekeke...terima kasih.

No comments